Rechtstreeks live een boodschap overbrengen is nog steeds het krachtigste communicatiemiddel ooit, zeker in tijden van internet meetings en virtuele schouderklopjes.
Ballonvaarten zijn LIVE. Een ballonvaart prikkelt alle zintuigen, is face to face en biedt directe interactie. Daar kan geen telefoon of beeldscherm tegenop.
Een ballonvaart als belevenis is een krachtig middel waarmee je écht, intens contact kunt maken met je doelgroep. Het is de chemie van de live communicatie en het samen beleven van een adembenemende ballonvlucht die mensen verbindt. Dat zorgt ervoor dat jouw boodschap tijdens deze ervaring binnenkomt en lang blijft hangen.
Een ballonvaart samen beleven is daarom een krachtig marketing middel. Het transformeert jouw klanten en jouw personeel tot ware ambassadeurs van je bedrijf.
Wij leggen uit wat dit voor jouw onderneming kan betekenen.
Een ballonvaart als belevenis is een krachtig middel waarmee je écht, intens contact kunt maken met je doelgroep. Het is de chemie van de live communicatie en het samen beleven van een adembenemende ballonvlucht die mensen verbindt. Dat zorgt ervoor dat jouw boodschap tijdens deze ervaring binnenkomt en lang blijft hangen.
Een ballonvaart samen beleven is daarom een krachtig marketing middel. Het transformeert jouw klanten en jouw personeel tot ware ambassadeurs van je bedrijf.
Wij leggen uit wat dit voor jouw onderneming kan betekenen.
* branding via eigen luchtballon
* naambekendheid
* image building
* klantenbinding
* personeelsbeloning
* klanten of personeel ambassadeurs maken
* reclamefilmpjes
* televisieprogramma's
* luchtballon als decor
* fotoshoots
* personeel belonen
* groepsactiviteit
* brainstorming sessie
Wanneer een onderneming interesse heeft in een warme luchtballon als marketingmiddel gaan we steeds eerst een gesprek aan over wat de wensen en de doelstellingen zijn en hoe wij daarbij een business partner kunnen zijn. Wij vinden het verkennen van de doelstellingen en de doelgroepen belangrijk omdat een eigen warme luchtballon niet altijd de meest optimale keuze is. Alles hangt af van wat jouw onderneming ermee wilt bereiken.
Wij willen daarom niet zomaar een warme luchtballon proberen te verkopen, nee, wij willen tevreden klanten en liefst ook een duurzame relatie. Voor veel van onze klanten zijn andere luchtballonformules interessanter dan een eigen luchtballon. Wij maken je graag wegwijs in de mogelijkheden.
Indien een luchtballon met eigen logo de beste oplossing is, worden er ontwerpen gemaakt en aangepast tot deze voldoen aan de vereisten. Er zijn vele mogelijkheden in grootte, design en prints. Uiteraard allemaal met een verschillend kostenplaatje. Vervolgens wordt de ballon op maat gefabriceerd. Bijkomende mogelijkheden zijn ook een ballonmand, een ballontrailer en ander materiaal.
Dat klanten afhaken bij het zoveelste aangeboden etentje, ja. Maar bij een ballonvaart ? Nee, ze zullen er zijn !
Je hoeft dus niet per se een eigen ballon te hebben om deze in te zetten naar klanten of personeel toe. Wij hebben voldoende luchtballons en kunnen zo jouw klanten of personeel meenemen op een leuke incentive. Je kan als bedrijf business ballonvaarten inzetten om een andere band te krijgen met je voornaamste klanten of medewerkers. Je neemt immers meer tijd om naar hen te luisteren in plaats van hen even te bellen tussen twee vergaderingen door. Tijdens een ballonvaart heb je een hele avond face to face quality time. Het samen beleven van een adembenemende ballonvlucht verbindt mensen. Dat zorgt er ook voor dat jouw eventuele (marketing) boodschap tijdens deze ervaring binnenkomt en lang blijft hangen. Dit maakt je klanten of je personeel ware ambassadeurs van je onderneming. Filva Balonvaarten biedt verschillende business ballonvaart formules aan, ook grotere evenementen met verschillende luchtballons tegelijkertijd.
Misschien heb je nog nooit gedacht om een luchtballon of een ballonmand in te zetten als decor ? Luchtballonnen bestaan in allerlei kleuren en vormen. Je kan een luchtballon dus inzetten als achtergrond voor bijvoorbeeld een fotoshoot, tijdens een videoclip of een tv-programma. Er zijn 101 mogelijkheden en we bezorgen je graag onze referenties.
Hoe kan je als bedrijf je personeel persoonlijk en origineel in de bloemetjes zetten zonder er veel bijkomend werk aan te hebben ? Juist, je geeft hen een gepersonaliseerde ballonvaart cadeaubon ! Een ballonvaart cadeaubon kan natuurlijk ook ingezet worden voor klantenrelaties of wedstrijden. Zo had Chouffe bijvoorbeeld een wedstrijd in verschillende landen opgezet waarbij je met een Chouffe bierflesje een ballonvaart kon winnen. Honderden gelukkigen hebben zo met ons meegevaren. Uiteraard met een Chouffe als afsluiter ! Vraag naar onze referenties.
Hoe kan je nu een luchtballon of een ballonvaart inzetten voor jouw bedrijf en er een krachtig marketing medium van maken
Je doelstelling is bijvoorbeeld
Je doelstelling is bijvoorbeeld
Je doelstelling is bijvoorbeeld
Een vertegenwoordiger van één van onze klanten vertelt:
“Wij zochten al enige tijd een unieke manier om ons bedrijf Bruco Group in de kijker te zetten. Filva Ballonvaarten heeft dit meer dan waar gemaakt.
Op regelmatige basis nodigen wij onze relaties uit om samen hogere sferen op te zoeken. Mooie uitzichten, gezellige babbels, een leuke apéro nadien, … zorgen ervoor dat wij eens op een andere manier de Bruco Group in de kijker zetten. Vanaf de start van onze samenwerking met Filva Ballonvaarten was het direct een schot in de roos. Wij zijn alvast fan van dit leuke concept en kunnen het alleen maar aanbevelen aan andere klanten.”
Filva Ballonvaarten is een fulltime ballonbedrijf. Hierdoor krijgt de vluchtvoorbereiding, zoals o.a. het dagelijks analyseren van de weersomstandigheden en het onderhouden en klaarzetten van het materiaal, de nodige tijd. Wij vinden het belangrijk dat dit niet wordt afgehaspeld als een bijkomstige zaak na een andere job. Uw en onze veiligheid zijn té belangrijk !
Filva Ballonvaarten is een bedrijf dat volledig werkt volgens de normen opgelegd door EASA, de Europese luchtvaartauthoriteiten. Dit maakt dat onze ballonnen voldoen aan de hoogste kwaliteitsstandaarden en dat onze piloten en crew speciaal zijn opgeleid om veiligheid als dé topprioriteit te beschouwen.
Onze piloten zijn ervaren en dienen bij ons minimaal 450 vlieguren te hebben om met onze ballonnen te mogen vliegen.
Rijden met een ballontrailer vereist in de meeste gevallen een rijbewijs BE. Vele ballonvaarders zijn hiermee wettelijk niet in orde.
Onze luchtballonnen zijn allen van het merk Ultramagic Balloons. Een topmerk dat staat voor kwaliteit, inovatie en energiezuinigheid. Elk jaar worden zij onderworpen aan een strenge luchtvaartkeuring. Ook onze voertuigen en trailers vergeten we niet !
Tevens werken wij met een rupsvoertuig en een winch op de trailer. Hierdoor vermijden we onnodig gesleur als we samen de ballon en de mand opruimen na de vaart.
Je hebt een specifieke wens of droom, vraag naar de mogelijkheden bij Filip. Hij vertelt je graag wat wel en niet kan én hoe het te verwezenlijken. We zijn er voor jou !
Contacteer ons voor een vrijblijvend gesprek. Wij bespreken graag hoe je een luchtballon of een ballonvaart kan inzetten voor jouw bedrijf.